19.8.07

Wat is Ravelry?

Een brei en haak 'community'.. een soort combinatie van je weblog, je favorieten, je fo's, je wip's en bloglines.
Je kunt aangeven wat je nog allemaal wil breien, wat je in je voorraad hebt, je kunt lid worden van groepen. Niet écht iets nieuws, maar wel heel handig gecombineerd. Je kan op patroon zoeken: wie is er nog meer datzelfde aan het breien. Je kan op garen zoeken: kan ik eindelijk eens bedenken wat ik met die eindeloze voorraad Fisherman's wool doe.
Tot nu toe heb ik al een aantal bekende namen gezien, maar ook nieuwe 'bloglozen'
Ik denk dat het de moeite waard is om je er voor op te geven, je kunt daarna altijd zien..toch?

1 opmerking:

MoniqueB. zei

Hoi, Irma.

Zulke info is altijd handig. Dank je voor de uitleg. Ik sluit me niet zo gauw ergens bij aan, maar dit lijkt me wel zo geschikt. Vooral ook voor de lange termijn, we mochten ons eens gaan vervelen....

Thanx.

Photobucket