6.8.07

Update


Felice
Originally uploaded by I r m a
Het is hard nodig dat ik weer eens van me laat horen.
Ik ben wel weer online maar ik word door zoveel dingen in beslag genomen die volgen op een verhuizing dat de rust me ontbreekt.
Laat ik de update maar eens beginnen bij de kindjes:
Op de foto zie je ons feetje Felice, 4 jaar en helemaal klaar voor school die start na de zomer. Ze is -sinds ze 4 is- nog iedere dag blij dat ze niet meer naar het kinderdagverblijf gaat. Ze wil een broodtrommel met een appel in een tasje mee naar school en de papieren zakdoejes vergeet ze echt niet. Ze is al gaan wennen op school en ze wou niet mee naar huis. Ze werkt mee in de tuin, springt en kletst als Dora op tv komt en komt vragen "mama hoe gaat t, gaat t goed, mag ik helpen?" en als ze naar bed gaat krijg ik een dikke kus en knuffel en zegt ze "lekker slapen mamma". Heerlijk.

2 opmerkingen:

Tijm zei

Fijn zo'n lief,betrokken en leergierig kindje !
Druk maar ook erg genieten lijkt me.

Fijn weer wat van je te lezen.

Anoniem zei

wat een schatje.

Photobucket