24.8.07

cadeau


wol cadeau
Originally uploaded by I r m a
Ik ging ook nog op vakantie. Naar Ameland. Om Judith weer te zien. Zij had echter een goede reden niet thuis te zijn. Uiteindelijk belandde ik (óók heel gezellig) bij haar moeder die een cadeau van Judith voor me had. Voor mijn verjaardag, maar zo lang kon ik écht niet wachten! In het appartement terug kon ik onze 4jarige ook niet bij dat grote roze pakket weghouden. Uitpakken dus!Allemaal kleine proefpakketjes 'fiber'. Ik ben heel blij met de vlas en de katoen dat is echt zo anders om te spinnen dan wol en ik had dat ook nog nooit geprobeerd. Verder ook witte en blauwe Texelaar, Gotland, Coburger, mohair, alpaca en Clun Forest.
Toen ook nog een boek! Nog zo'n leuke verrassing. Het was bedoeld om een sokkenbreister van me te maken. Wat wilde het toeval: ik had voor Ameland een paar opgezet om te breien.

6 opmerkingen:

Tijm zei

Wat een prachtige verrassing!!

MoonWise zei

Oh heerlijk om zo'n verrassing te ontvangen. Veel plezier met het boek en alle fibers.

José zei

Maar dit was niet het pak dat niet bij jou thuis bezorgd zou worden, zeker? ;-)
Is dat nog goedgekomen?
En heb je je Noro al teruggevonden tussen alle verhuisdingen?

(Hier nog niks van Interweave in de bus, trouwens)

Rineke zei

tjee zo'n vriendinnetje wil ik ook wel...

Anoniem zei

wat een fantastische cadeaus: en dat boek is echt geweldig: ik heb er de griekse sokken uit gebreid.

Anoniem zei

Wat ben jij lekker verwend, zeg!

Photobucket