5.3.07

katoenen avontuur

Al meer dan een jaar was ik uit mijn voorraad aan het werken (!) en toen ging ik ook nog expres meer dan een week te laat naar de Aldi. Je moet de goden immers niet verzoeken. Bleek er afgelopen donderdag nog een hele stelling vol te liggen met katoen. He wat jammer nou toch...(NOT! LOL) Ik heb 5 kleuren gekozen en samen met de katoenvoorraad die ik nog had ben ik weer een nieuw avontuur begonnen. Weliswaar zonder bruin, groen en donkerblauw. Het is heerlijk om weer eens met katoen te breien. Om tot goede kleurcombinaties te komen laat ik me natuurlijk door de kleurentheorie van Knitty leiden! De 2 rechts in de bovenste rij en de 3 rechts in de onderste rij zijn trouwens van de Aldi.
Het project?
het pinwheel vest in de kindermaat.
Er zijn verschillende varianten op de site te vinden. Waar de verschillen nou inzitten weet ik niet.

6 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Het grootste verschil is het verschil in steekverhouding c.q. gebruikte wol. De kleurenwissels verschillen en de afwerkingsrand. Het basispatroon vind je steeds weer terug :)

Anoniem zei

prachtig..... wat is dat een leuk ontwerp. Ben heel benieuwd naar je werk

José zei

Pinwheel, nog steeds op mijn to-do-lijstje, wat een goed idee is dat ding. Ook erg grappig, zo in pluis in kindermaat.

Anoniem zei

Ik heb 3 dozen die uitpuilen met vooraad wol... maar ze hebben nu bij de aldi wol? Oh jee dan krijg ik weer kriebels! Ofterwel nog meer voorraad wol!

Anoniem zei

Een heel geinig ontwerp, het pinwheel vest.
De kleur die Knitty adviseert, heb jij vast in je ruime assortiment!!

Rineke zei

Ben benieuwd naar jouw pinwheel - van heel ander garen! Leuk patroon, vind ik.

Photobucket