21.2.07

Hou me tegen...


...of net niet?
Ik ga alles uithalen of iemand moet roepen dat ie interesse in de broeken heeft.
De linkse broek is al te klein terwijl die nog niet eens gedragen is. En de rechterbroek is ook al bijna te klein dus waarom zou ik die afbreien?
Het handgeverfde wollen garen vindt vast een nieuwe bestemming. Nog genoeg leuke projecten in gedachten
Vraagje:
De achterkant van het linkerbroekje is dmv mazen een beetje versierd, moet ik dat eerst loshalen of komt dat door het uithalen vanzelf ook los?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zou zeggen : afhalen !! zoals je zelf al zegt, nog genoeg projecten dus komt altijd wel weer van pas !!

Anoniem zei

Uithalen of verkopen!
Het masen: Het ligt er aan hoe je gemaast hebt. Als echt elke steek goed nagemaakt is zou het zo wel eens kunnen maar mijn ervaring is dat je het maaswerk beter eerst uit kan halen.

Vr.gr.tijm.blogspot.com

Unknown zei

Niet eens over nadenken: Uithalen!
Oh ja en dan eerst wel het gemaasde verwijderen, sluit me aan bij Tijm.

Unknown zei

Niet eens over nadenken: Uithalen!
Oh ja en dan eerst wel het gemaasde verwijderen, sluit me aan bij Tijm.

odette zei

Ik zou ze ook uithalen. Het is misschien wel zonde van je werk, maar als ze niet gedragen worden is het helemaal zonde van je werk. Uitgehaald kan je er nog iets anders van maken, misschien broekjes een maatje groter???? Ik zou wel eerst het maaswerk uithalen.

José zei

Uithalen, jammer maar nodig, want nu ga je er niks mee doen.

Anoniem zei

volgens mij moet je de maas er toch eerst uithalen, je steekt zo gemakkelijk door een draad heen dat het haast niet gewoon uit te halen is.....

succes met prutsen, want dat is dit toch echt wel.

Photobucket